2008 blir 2009.

31/12. Årets sista dag, och den spenderade jag med grymt schyssta tjejer nämligen Cicci, Jasse och Parre. Vi hade det väldigt mysigt med vår trerätters meny, sangria, Guitar Hero och många, ganska sjuka skämt. Ja, vi hann även med en äcklig snaps, mest för det ska så va'. Efter det stack vi till "fästningen" ( vilket btw inte är en fästning ). Mötte lite trevligt folk där, men vi stannade inte länge, knappt en halv timme. Efter det stack vi ner mot kärnan för att titta på fyrverkerierna, vilket blev en KATASTROFF för mig. Först och främst så andades jag in så mycket rök att idag pratar jag som jag vet inte vad, tappar rösten för jämnan och jag svinigt ont i halsen. För att sedan försämra läget så small en raket i mitt vänstra öra ( som redan är dåligt sen några nyår tillbaka då jag fick en smällare precis brevid mig ) och sen på det small en raket i mitt högra öra. Ett tag undrade jag om jag skulle bli döv ^^ Jaa, raketer är inte riktigt min grej. Efter det splittrades Cicci och jag från Parre och Jasse för att festa vidare på The Tivoli. Kön var sjukt lång, så vi trängde oss så vi stod brevid Ciccis kusin. Väl inne så börja vi dansa och ha kul. Vi hade vissa missöden, men jag tycker vi lägger det bakom oss ^^ När det bara var 30 min kvar dök Patrik och han kompis upp.( HAHA, Cicci trodde jag slod och ragga med en kille bakom henne, när jag egentligen tittade på Patrik och undra om det verkligen var Patrik eller bara en kille som var lik Patrik, självklart var det Patrik ). När klockan var 3 så skulle vi sticka, men kön till garderoben var värre än kön in. Så vi satte oss ner och snacka alla fyra. Och ja... där satt vi i nästan en timme innan det var möjligt att ta sig fram till garderoben. Sen for vi till knutan och där tog vi en taxi till Jasse eftersom stackars Cicci hade jätteont i fötterna. Sen åkte vi hem. Var hemma 5, men somna nog inte förrens 6 då vi låg och snacka. På "morgonen" låg vi i sängarna och snackade i timmar. HAHA, jag snackade med en väldigt sexig röst x) Alldeles hes.

Nu är jag hemma och är jättetrött. 1/1. Årets första dag.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cicci

SANNE,DETTA FÅR VI GÖRA OM! :D

2009-01-04 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback