Storstädning.

Nytvättat täcke och kudde, dammsugning, avtorkning, ommöblering, ja jag har till och med gått med dammvippan och dammat mellan elementet. Nu är mitt rum skiiinande rent. Så rent har det nog aldrig varit sen jag flyttade hit för två år sedan.

Shit, två år sedan. Tur att det snart är dags att flytta igen. Jag menar, de sista... 15 åren har jag inte bott på ett ställe i mer än 3 år kanske. Om ens det. Fan, 15 år. Typ 90% av mitt liv. Men jag klagar inte, inte nu i efterhand iaf. Tänk så många ställen jag har bott på, Hyllinge, Helsingborg, Ängelholm, Åstorp... Ja, allt har varit runt om i nv Skåne men ändå. Många jag känner har ju bott på samma ställe i hela sitt liv. Jag längtar redan till den dagen kommer, när jag packa mitt fix och dra, denna gången till andra sidan Skåne. Efter det flyttar jag förmodligen tillbaka till nv Skåne. Där har jag ju trots att betydelsefullt i mitt liv. Min syster, bror, systerdotter, mina allra bästa vänner... Och dessutom trivs jag här :) Ja, nv Skåne i mitt hjärta ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHA.. du klår nog inte mig med flyttningen. :P Jag har flyttat typ 10 ggr ! :P Men jag älskar det. Blir hbg i höst då? :D

2009-02-11 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback