My mind is somewhere else.

Måste plugga, men det finns varken ork eller motivation. Mina tankar är helt enkelt någon annanstans. Men vart sjutton lade jag dem? ^^

Ja, skulle ju simmat idag med P, men tror min badhusfan hade öppet? NEJ! Tydligen var all personal sjuk. Så oehört själviskt tyckte jag. Som jag sa till P, "Här offrar vi oss, och så har dem inte öppet!" Jaja, vi ska försöka igen på onsdag. Se om det passar personalen att vara friska då ^^

JUSTE! Ozzy är officielt min hund nu, lika med jag har blivit hund ägare! <33
Och fredag den trettonde kommer han förlora sin manlighet :) Det är så jag vill ha dem ^^
Och på lördag fyller den gamle mannen 6 år. Det skrämmer mig, men jag ska njuta av varje minut vi har tillsammans!

None










/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Hanna!

DET VAR JU DÄRFÖR JAG FRÅGADE OM DE HADE ÖPPET IDAG SANNEGUMMAN DÅ! xD Det var på lokala nyheterna hela jäkla dagen igår om hur Klippans Badhus fått stänga efter en enda öppningsdag då personalen var sjuk! :O aaaaw, jag trodde du hade hört det ^^ <3

2009-02-02 @ 19:20:52
Postat av: sanne

:O!

Men vad är det du säger Hanna?! Det hörde jag inte :( Well, well... nu vet jag iaf x)

2009-02-02 @ 21:48:55
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback