Missing keys.

Igår letade jag som en galning efter mina nycklar eftersom Daniel skulle ha sin cykelnyckel. Jag letade i jackan, i bilen, i mina väskor - but no where to be found. I fredags fetsade jag ju, så tänkte att jag kanske hade glömt dem där, men jag hade ju lämnat nycklarna hemma för att Malin skulle hämta mig! Så nycklarna var alltså här någonstans...

Sanne: Dem kanske ligger i bilen!
Malin: Vart skulle dem ligga någonstans?
Sanne: Öhm, kanske I bilen?!!
Malin: Du behöver INTE snäsa av mig! Det är INTE JAG som har tappat bort dina nycklar!


5 minuter av letande.

Sanne: Jag kanske har lagt de där ute.

Malin rusar ut och tar fram mina nycklar ur blomkrukan.

Sanne: Det där var INTE jag. Det var INTE jag!

Malin skäms och springer iväg innan jag slår henne.

Det visade sig att Malin hade lagt ut nycklarna i fall jag inte skulle åkt med henne hem, så jag kunde ta mig in. Tanken var god, men... Nycklarna låg där i alltså i 5 dagar utan att hon hade tagit in dem. Och sen så skyller hon på mig att det är jag som slarvat bort dem. HAHA!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

HAHAHA skrattar alltid gott med morgonskratt. Ni två är för gulliga!

2009-02-19 @ 09:49:44
Postat av: malin

Ffffffffföörlåt =S

2009-02-19 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback