God eftermiddag.

Var nästan som jag var uppe med tuppen idag. Okej, kanske inte riktigt, men jag var redan uppe vid nio, mest för jag var tvungen att ge Ozzy hans tabletter. Lägger dem i leverpastej så han gör inte alls uppror när man ger honom dem, HAHA. Nu ligger han troget vid mina fötter med tratten på. Han har blivit lite röd där veterinären har sytt så han får absolut inte slicka sig där. Stackars Ozz. Men förövrigt mår han bra.

Själv så är man trött och seg och vill ligga i sängen och dra sig. Inte för att sova, utan bara för att känna värmen av täcket. Usch, nu börjar jag gäspa. Kanske ska lägga sig där? Bara i en timme eller så. Har ju faktiskt lov, och då får man lata sig till max. Ja, nu ska jag bosätta mig i sängen, eller rättare sagt, bolägga mig ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback