I'm bored!

Blixten är långt borta, men det är ändock nervöst att sitta vid datorn när det smäller som fan. Det är bara det att jag har astråkigt. Viasat funkar inte så jag kan därför inte se på tv. Ingen är hemma, så jag har ingen att snacka med. Jag ska inte köra förrens 16.20. Ja, ni fattar galoppen! Det enda som funkar (helt otroligt nog) är Internet.

Usch, det öser ner ute. Kan inte ens gå ut med hundarna. Jag som trodde sommaren var på väg tillbaka, och så överraskas man av detta. Regn, blixt och åska. Jaja, smhi säger att det bara är för idag. Resten av veckan ska bli hyfsad. Tur för min del faktiskt. Jag har saker att göra denna veckan.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback