Höftinflammation.

Ganska säker på att jag har fått höftinflammation. Har svinont i högra höftbenet så jag kan knappt gå. Enligt en sida kan det ta flera månader innan det fösvinner! Kan ju ta behandling men de skriver att om jag bara vilar kommer det gå över. Men jag vet inte, bäst jag kollar upp det hos en läkare. Men jag orkar inte, känns inte lönt för varje gång man ringer så måste man ha haft ont i si och så många veckor. Jag har haft det i lite över en vecka. Ska se om jag fortfarande ont till nästa vecka, har jag det, så ringer jag dem. Fan.

Hehe, man kallar även höftinflammation för "förkylning i höften". Lite sött faktiskt.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det blir bra! :)

2009-04-15 @ 22:30:47
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback