Sundays.

Jag hatar söndagar. Då vet man att nästa dag måste man gå till skolan.

Förutom det, så är det en alldeles utmärk dag att plugga på, vilken jag också hatar. Måste plugga på spanska ( som jag kanske ska hoppa av eftersom jag inte trivs i klassen ), samhälle, psykologi och viktigast av allt geografi som ska vara klar till imorgon. Men för att ens bli klar med den, måste jag se Nikuu's powerpoint. Men hon är nog upptagen just nu, en mycket bra anledning till att inte plugga :)

Just nu sitter sjuka jag barnvakt, bara för en lite stund. Jasmine leker med sin nalle som hon fick från Gun och Göran och med min "svantes vante"-bok, som man fick i tredjeklass Ja, på grundskolan då förstås! Jag tror hon kommer bli en bokmal, hon verkar älska böcker ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback