Severely depressed.

OMG. Jag hatar hösten! När det blir så mörk, kallt och otroligt deprimerande. I morse kunde jag knappt ta mig upp från sängen när jag insåg hur mörkt det var ute. Kom dock upp tillslut och stack så småning om till skolan. Kom väldigt långt med historian idag. Sandra, Lina och jag var mycket effektiva :) Nu har jag renskrivit det här hemma, så nu är det snart helt och hållet klart. Sen var jag kass, gick inte till religionen för jag inte mådde sådär tipptopp. Men måste säga att alla vackra färger på träden är ganska uppskattat, ochäven den friska luften. Den gillar Ozzy och jag, så du ska vi nog bege oss på en liten promenad runt kyrkogården ^^ Bara för jag bor framför det och ser en likbil varendaste dag x) Man uppskatta verkligen att vaa vid livet då!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback