Bloggterapi.

Läste nyss på aftonbladet.se att bloggande är en sorts terapi. Det är ju faktiskt ganska relevant, då man får chansen att släppa ut sina inre känslor utan att någon ifråga sätter eller sätter sig emot. Själv är jag en sådan person som sällan släpper ut mina känslor, varken bland människor eller på bloggar, då jag inte klarar av att veta att folk känner till mina problem. Men jag tror faktiskt detta funkar för många människor. Känner en som känner en som skriver alla sina problem på sin blogg. Hon är visserligen mytoman, vilket innebär att man inte ska lita på det hon skriver. Men för henne är det nog bra att kunna skriva av sig. Som sagt bloggterapi.


/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback