Tack!

Ville bara säga tack till Emma som sporrade mig lite till att ta mitt körkort innan sommaren är här! Hon har fått upp min kämparglöd så nu jag jag lämna in alla papper och boka många tider hos trafikskolan. Imorgon ska jag läsa teori och fylla i mina papper, ta reda på Daniels personnummer ( och se om han fortfarande vill övningsköra med mig ) och på måndag ska jag nog ringa till körskolan och boka åtminstonde en tid. Sen till sommaren har jag förhoppningsvis mitt körkort och då är det Mjönäs och raodtrip nästa :D

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: PARRE

ROADTRIP :D:D

2008-11-23 @ 14:52:31
Postat av: Cecilia

Härligt Gumman. Vad händer i mjönäs i sommar? puss

2008-11-23 @ 16:21:42
Postat av: sanne

Inget mer än att jag ska bo där över sommaren. Skog och jättenära till Immeln :D Som semester till mig och Ozzy ^^

2008-11-23 @ 17:30:57
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Roligt ju :) Vem bor i mjönäs som du ska bo hos? din mamma? nej? :P

2008-11-26 @ 13:48:51
Postat av: sanne

Haha, joo, faktiskt. Ska bli skönt att komma ifrån denna hålan ^^

2008-11-28 @ 13:38:30
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback