Still hanging around.

Har fortfarande inte blivit frisk. Visst det är bättre nu, men vet inte om jag ska stanna hemma en dag till försäkerhetsskull. Hela familjen är sjuk, men verkar som jag e den som drabbats värst, dumma! Glömt att sjukanmäla mig också, men sak samma, man får ju ändå frånvaro, även om man sjukanmäler sig. Hoppas verkligen jag mår bättre ikväll så jag kan gå till skolan imorgon :D Blir helt galen av att vara hemma. Så saknar jag min Nikuu, and you better miss me too x) HAHA.

Åhh Nikuu, jag hade värsta mardrömmen om vårt projektarbete :O Det var typ sista inlämningsdagen och vi hade inte gjort alla våra timmar och det var helt hektiskt! Usch, det får inte hända oss!

Btw Nikuu, du hade sett asgrym ut som punkare ^^ Alltså i min dröm såg du ut som en punkare. En söt punkare då.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är också sjuk, magsjuka dessutom!! menmen är bättre nu i alla fall.. så ska nog till skolan i morgon. :) Annars missar man så hiskeligt mkt..



Jag drömde om din syrra i natt. Att hon hade sett en utomjordning.. så hade hon fått skitmkt pengar av någon organisation för att INTE säga att hon hade sett de... Men hon kunde inte hålla sig så hon sa det till dig mig.. ja de flesta :P hahaha



2008-11-19 @ 16:18:33
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: sanne

Säker på att hon inte va en alien? HAHAHAA!



Krya på dej hun! <3

2008-11-19 @ 18:23:33
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback