I väntan.

Nikuu gjorde mig sugen på pizza idag, men hon ville inte äta pizza med mig så på hålan gick jag till storköpet och köpte mig en grandiosa med x-tra allt. Den var ganska god men nu mår jag illa. Jag hatar pizzor, gör mig illamående.

Som sagt har jag håla nu och väntar på att äckelreligionen ska börja. Jag hatar min religionslärare. Alla tycker att hon är helt störd, inklusive mig. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag inte tycker om om henne, hon är bara konstig. När man ställer en fråga får man inget riktigt svar utan hon börjar babla om något helt annat. Och sånt hatar jag! Som när jag hade missat en läxa så skulle jag fråga henne om jag skulle göra läxan ändå... men så börjar hon prata om något helt annat så jag gav upp och gjorde därför helt enkelt min läxa. Aja, palla hata mera idag. Nu ska jag vara glad :)

Imorgon är det Sacco mässa. Hoppas det blir kul. Ska iaf bli kul att shoppa :D Shoppa julklappar då, INGET till mig själv. Om jag lyckas. HAHA.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback