Hej mitt vinterland.

I morse vaknade jag. ÅÅÅH vad underbart tänker jag. Älskar snö. Hur dagen blir mkt ljusare och hur det knastrar under fötterna. Idag mådde jag dessutom bra, so it was back to school. Var trevligt att träffa alla igen, i synerhet Nikuu.

Efter skolan åkte jag och Nikuu in mot stan för lite shopping. Jag köpte inget, för just så här inför jul är jag snål, men Nikuu köpte några saker. Efter shoppingen mötte vi upp med Carro och gick till sf för att kolla om de hade kvar biljetter till premiären av Twilight - och det hade dem! Åh vad glada vi blev! Så vi tittade på det. Det var jättebra faktiskt, ganska inte som föreställt sig den men ändå bra! Värd att se säger jag.

Efter det stack vi till knutan och vänta på buss till Carro och tåg till oss. Nu är dagen i princip slut. Diesel ligger under mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback