Have a cold.

Nu jag jag förkyld, igen! Dock inte lika farligt mkt som sist, men ändå oehört jobbigt. Kan inte sova och inte äta. Klockan är 2 och det enda jag har fått i mig är te. Okej, helt ärligt slank ett antal godisbitar ner, bara för de stod där på mitt bord och frestade mig. Blev ganska illamående efteråt så nu har jag slängt påsen under tvbänken.
Typ det första jag gjorde i morse var att ta upp geografiboken och läsa några sidor, mest för att inte missa allt för mkt. Nu ska jag nog göra min historia. Om upprorsmakaren Engelbrekt. Så klart Mats favoritämne - källkritik. Jag hatar källkritik. Varför måste man kritisera? Eller rättare sagt, varför måste jag kritisera? x) Jag är inte speciellt kritisk av mig. Tror typ på allt vad folk säger till mig, så om någon säger något rykte som verkar konstigt, tror jag ändå på det x) Nää, kanske riktigt så är det inte. Men iaf, såå tycker jag inte om att kritisera!

Damn it! Jag kommer missa träning idag, fuck!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

Jag är inte heller bra på att kritisera! Och det vet du om

2008-11-17 @ 20:03:04
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback