Hyllinge.

Igår var jag i Hyllinge med sis och Nikuu. Men var tvungen att åka i en jätteläskig och smutsig bil eftersom Daniel hade bilen. Iaf, så efter några motorstopp och ett antal hjärtattaker så kom vi fram. Vi började på familia där Nikuu skulle köpa skor som hon kunde ha till jobbet, men det blev ju lite fler affärer, tex Cubus där jag skulle köpa en speciell sak ;P Undrar om det kommer att funka. Time will tell ^^ Iaf, mötte Ida där faktiskt! Vi har ju inte setts på typ 3 kvartal så jag själv tyckte det va lite stelt i samtalen ;P Vi skildes åt dirket och gick åt var sitt håll. Sågs inte fler gånger. Men jag mötte Monica där! Det är, för er som inte vet, en väääldigt gammal granne till mig. Familjevän med så klart. Det va trevligt att se henne igen iaf. När det började bli lite sent va Malin och jag tvungna att gå in på City Gross för att handla mat, men eftersom Nikuu inte hade hittar skor än, så lämna vi henne :( Lite trist men Jasse skulle ju ha mat och allt det dära. Sen handla vi iaf JÄTTEMKT. Vagnen välde över med varor :P Nikuu och vi blev klara nästan samtidigt så gick vi till bilen, men när vi kom fram så kunde malin inte öppna bagarget!! Nycklen gick inte in. Så där stod vi och såg dumma ut :P Men Malin fick tag på han som lånat ut bilen, så vi fick upp den tillslut. Sen åkte vi hem, och äventyret va slut.

Förresten Cicci... om du läser detta så förlåt för vi inte kunde träffas igår, hade fullt upp och var jättetrött. Men vi ses någon annan dag, okej? Love u <3
 
När vi kom hem festade vi på Tacos och mucho dulces ;D Vilket är godis på spanska ^^

Idag har det inte blivit så mkt gjort. Har mest legat i sängen och tittat på tv. Såg "rädda Willy" för någon timme sen. En klassiker som man kan se tusen gånger och ändå böla lika mkt ^^ HAHAHA.
Snart ska man äta Kinagryta, MUMS!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: sanne andersson

vadå en massa motorstopp? vavavavavavava!!!!???? Hjärtattacketna kan jag dock hålla med om ;)

2008-06-30 @ 23:17:10
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback