New favorite?

Hände något weird på jobbet idag :P Vi tjejer brukar alltid få göra allt slitjobb medan killarna få göra sånt lätt som att bara trycka på en knapp eller skära papper, men idag fick jag göra busenkla jobb :D Plus att när jag hittade massa fel vid låsen fick jag jättemkt beröm medan killen som hade gjort dem fick, inte skäll, men han fick dålig kritik. Tyckte lite synd om honom faktiskt. Men iaf, efter det så börja min "handledare" börja snacka med mig, som hon aldrig gjort innan. Tyckte det var ganska konstigt :P Men det var ju trevligt ;D Och man fick lite ny kraft till att jobba!

Vet ni något annat som man får ny kraft av? Bra, sommrig musik!

Duffy - Mercy
Ola - Feelgood
Madonna ft. Timberlake - 4 Minutes
Daughtery - Over You
Takida - Curly Sue
Amanda Jenssen - Amarula Tree
Leona Lewis - Better In Time


...och fortfarande - efter typ 3 år -

Jason Mraz - I'm Yours

Vissa folk e verkligen efter ;P

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback