Mitt namn är Sanne.

Idag hade vi presentation av oss själva och andra i både spanska, psykologi och mentor-timmen. Så det har blivit mkt "det här är Sanne" och "mitt namn är Sanne". I psykologin och mentor-timmen kände jag alla, så fattade inte riktigt vad edt gick ut på. Att lära sig presentera andra och sig själv, var Marias tanke. Men på spanskan, OJ! Jag kom dit först av alla, trodde jag. Såg en klump med ettor, som tydligen skulle in i samma klassrum som jag själv, och jag tänkte "WHAT?!". Frågade Bertil om jag kommit rätt, och det hade jag ju. Alla gick in i klassrummet och jag tänkte "de måste ha kommit fel här va" Men sen kom Jessica och sen visade det sig att jag ska gå spanska 3 med ettor! Inte för jag har något emot ettor, bara det att de kanske förväntar sig att jag ska vara bättre än de. Men se är det ju inte, de har läst i 3-4 år och jag bara 2, så de har läst mer x) Så jag behöver egentligen inte känna mig så kass.OJOJOJ, kändes ganska weird.
Och sen på samhälle. Vi ska läsa en bok som används i universitetsnivå! OMG. Kommer vara krånligt, nu verkar milleniumboken värsta bildboken :P Men ser dock fram emot det. Det är ju för förberedandesyfte. Det kommer bli en bra erfarenhet för oss alla.

Visste ni att hjärnan stelnar efter 11? Weeeird.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad menar du med att hjärnan stelnar efter 11?

2008-08-23 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback