Thai Asian.

Igår var en riktigt seg dag, tills Nikuu bad mig komma till Ä-holm för att äta på resturang. Klockan va då bara halv 2 och jag skulle inte ta bussen förrens 5, så jag hade god tid på mig innan jag skulle åka. Mest för att tiden skulle gå snabbt gick jag och duscha och gjorde vid mig. Men som vanligt är jag alldeles för snabb, så jag tittade på en repris av Hitmakers... Usch, vissa har ingen bra musiksmak ^^, När programmet slutade va det dags för Daniel att köra mig till stationen där jag tog bussen, så fick jag sita fint och bra glo till Nikuu hoppade på bussen till polisstationen. Sen tog det bara 10 minuter så va vi på Thai Asian där vi skulle äta. Mega god mat va det! Till förrätt åt vi Pekingsoppa, sen åt vi fyra smårätten, biff, kyckling, friterat kött och friterade jätteräkor, mums! Till dessert åt vi glass med friterad banan och sirap, väldigt sött, men gott. Nikuus favorit, som hon så tvunget skulle spara plats till. HAHA. Vi satt där i 1 och en halv timme innan allt var nere. Efter det gick vi till den stooora godisaffären. Men köpte bara tuggummin, hade ju godis hemma. Köpte dock lite choklad till Daniel som tack för att han skjusade hem mig :)

Tack för en trevligt kväll Rikuu ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: noriko

taack själv honey :)

2008-04-15 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback