La fiesta!

Fredagen i Ängelholm va jättekul! Eller ja, det mesta i alla fall. Ida och jag åkte tillsammans dit, och när vi varit där och hjälp Nikuu och sånt så stack vi för att hämta Nikuus kompis Micke och sen Willam, som Cicci kände från början. Han e jättesnäll :) Och pratig ^^ När vi va hemma igen (efter jag fått jätteont på smllbenet pga mina dumma skor)åt vi tårta och Ida, Nikuu, William, Micke och jag spelade lite kort. De andra killarna bara drack och drack och drack... Vissa kunde inte ens stå på benen. Så blev det lite slagsmål mellan några, blev lite rädd då faktiskt :P När Micke och William skulle hem följde Nikuu och Ida med, men jag pallade inte gå mer så jag stannade med killarna, men då hade det lugnt sig lite iaf. Sen gjorde vi typ inte mer ^^ Men det va ju kul att hänga med Ida och Nikuu lite :) Händer inte så ofta. Vi får göra om det någon gång :D

Love u Nikuu <33                  
                                                                                                                                                 image2 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback