Damn it!

Jag orkar inte plugga längre. Kommer ihåg på grundskolan plugga jag jättemycket, men nu så är det som jag glömmer att jag har läxor. Ska skärpa mig, så jag får bra betyg :) I will! Måste bara, jaa, någonting så att läxorna blir roligare. Kanske om jag köper en ny datorn :D Som man kan plugga på. Då blir det säkert roligare. Men måste spara ihop lite mer pengar, så jag kan köpa en bättre.

Va hos tandläkaren idag. Fy fan säger jag bara! Hade någon nybörjare som va jätte hårdhänt Böja fan blöda på tre ställen i munnen. Trevligt, om man är vampyr! Annars, USCH! Tur att man inte ska dit så många fler gånger. Så man slipper den jävla röngen bliderna. PLÅGSAMT!





- visste ni att detta är ett evighets tecken. You know, i'm a smartass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback