Helgen.

I helgen har jag varit i Mjönäs och hälsat på mamma och alla andra där :) Har varit jättetrevligt, men där har varit helt sjuk mycket folk där denna helgen. Fredagen var ganska lugn, men på lördagen var Kjells dotter med familj där + några andra, sen på söndagen spelade killarna softboll, och då blev det en massa spring. Men det har varit ganska kul ändå :) Sen fick jag ju träffa alla djuren ^^ Cesar, Sixten, Mitzy, Rosita, Hoppsan, Iris, Saga och så klart min lilla Fritz, som faktiskt är min kisse katt nu, som bestämdes igår ;D Men han får stanna där så länge, annars måste jag ge bort Smirre och det vill jag INTE :) Det va typ Daniels krav om jag skulle ta med mig Fritz hem. Men Smirre var här först, så han får så klart stanna!

image5   (lite lik Fritz den där, inte riktigt men... Ska tillbaka till på höstlovet så får väl ta med mig kamran då så jag får lite bilder på honom! <33)

Idag har varit jättetråkigt! Först ringer Nikuu och säger att hon inte kommer till skolan, inte så konstig... Hon kom ju hem först i natt eller vad det va. Se kommer jag till matten, men varken Pogie eller Ida var där /; Tänkte att de kanske hade förstovit sig men de hade det inte för båda va sjuka. Så typiskt! Sen gick brandlarmet och jag stod där helt själv.. typ :'/ Men men, nu är idag nästan slut, så jag får träffa Nikuulin snart ;D Undra om jag får någon sovenir ^o) HAHAHA.

Måste dra och plugga nu, myyycket som ska göras... /;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback