Kontrakt!!

Egentligen har jag inte tid till detta men.. Jag känner en skyldighet till mig själv att skriva om det, haha.
 
Igår skrev jag och Alin på kontraktet till lägenheten! Iiih! Lyckligaste tjejen :) Valde också nya färger i lägenheten och nytt golv i sovrummet. Tyvärr ska de inte påbörja renoveringen förrens det är jag och Alin har kontraktet... Dvs den 1 november. Mannen som bor där nu flyttar den 10:e oktober men ja... Tyvärr. Så det kommer dröja länge till innan det blir inflyttning.
Men det spelar ingen roll för jag är så jäkla lycklig! Vår lägenhet, våra saker, bara han och jag! Underbart!!
 
Okej, som sagt har inte tid till detta. Hare fint!
 
/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja det e underbart att flytta ihop:) man får göra vad man vill och så..:D super!!

Allt kommer gå bra Sanne, lycka till!! pusss

2012-09-19 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback