A good, good day.

Känns som det varit en bra dag idag, som började med möte hos arbetsförmedlingen. Äntligen har jag fått en handledare! Fan. Det tog ju inte alls lång tid... Sarkasm. Iaf så är jag mycket klokare nu och finally kommer jag ha en liten, men ändock, inkomst. Så på måndag börjar jag på Lernia i stan för att gå på jobbcochning. Ser framemot det. Kanske kan få hjälp med att skriva mitt personliga brev till skolan jag ska söka in på. Har lite huvudbry där. Kommer inte på något facinerande att skriva.

Efter AF åkte jag och hälsa på Johan och Peter. Körde vilse i halva stan först, men hittade så småningom. Johan fick tvättat min bil, den såg förjävlig ut. Kunde knapp se ut genom rutorna. Men nu skiner den!

Nu är dagen nästan mot ända och jag längtar till sängen, mjam, mjam! Good, good night.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback