Körkortstillstånd.

Idag ringede jag (tillslut!) Berndtssons trafikskola och bokade tid till en synundersökning. Och vilken tur jag hade, för de hade nämligen en tid till mig nästan en timme senare. Så jag cyklade ner och fick min synundersökning gjord, så nu ska jag bara lämna in de där förbaskade papperna så jag kan få mitt förbaskade körkorttillstånd :) Nästan precis två år senare ^^ Efter jag gått den handledarkursen då :P Ska bli så jälva skönt att börja köra omkring nu. Om ett halvår blir det intensiv kurs, och klarar jag det flyttar jag till mamma över sommaren! :D

Student - körkort - egen lägenhet - eget liv. JAG LÄNGTAR!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul! :) Vill också börja övningsköra men måste börja jobba mer isf :P

2008-11-14 @ 15:23:55
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaa. du ska ta körkörtet innan sommaren. så slipper jag köra hela tiden när vi ska på roadtrip. MUHHA :D

2008-11-15 @ 10:08:37
Postat av: Pernilla

åh fy fan vad kul!

2008-11-15 @ 11:53:06
Postat av: sanne

Jag hoppas verklen det Cicci :) Ska vara bästa roadtripen ever :D

2008-11-16 @ 22:17:12
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback