Kaloriuträknare.

Man hittar en massa skojiga saker när man är ute på internet :) På den här sidan kan man räkna ut hur mycket kalorier om dagen man ska äta. Tänk bara på när ni skriver in hur mycket ni motionerar på en vecka, inte på en dag. Så springer ni 15 minuter 3 ggr i veckor blir det alltså 45 minuter. Eller om ni styrketränar 30 min 3 ggr i veckan så blir det 90. Ja ni fattar! Kanske onödigt att veta men kan ju vara användbart ibland. Nu vet jag tex att jag kan äta 500 kalorier mer än vad jag trodde jag skulle äta för att behålla vikten! Så komsi komsi godispåsen! :D Men inte på vardagen, nono :O Äsch, fuskar ibland.
Nej men jag tycker inte man ska ta det så allvarligt. Det är mer en kul grej. Eller kanske inte för alla, men för mig!

Nej nu måste jag sova. Upp tidigt imorgon. Iväg till "bokskogen" utanför Malmö (?) för att umgås med döva. Om det kommer några döva... Om det inte kommer några vet jag en viss Ivan som kommer bli utskälld av x antal tjejer, hehe ^^

God natt!

/ sanne andersson.

Ps. Älskar dig baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback