Blogga?

Vem har tid att blogga nu? ;D Vädret är underbart och det var faktiskt valborg igår. Tod några bilder som jag får lägga upp vid ett annat tillfälle, för vid detta tillfälle är jag hos pojkvännen, i Hästveda, som jag på nytt fallit i en förälskelse med.

Vad är oddsen? Jag bor på två ställen. I Mjönäs och i Hästveda och på båda ställena har jag sjuk nära en sjö. Ska aldrig flytta tillbaka på västsidan! Vad finns där att erbjuda? En förgiftad damm? Nej tack! Och hav har vi här också. Okej... shoppingen är bättre där. Men hört talas om internet? ;) Hihi. Hur kunde min morfar lämna östsidan?! Tur att mamma hittade tillbaka och att jag följde med! Hittade ju min stora kärlek här också ;)

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback