Yuhuu!

Kan inte skryta med bloggandet över lovet inte! HAHA. Men vem har tid? Vem orkar ägna sig när man har andra saker att göra? Som att mysa, sitta med en kopp kaffe och trevligt sällskap eller spela sims? Haha, jag erkänner, jag spenderade några timmar framför sims3. Egentligen tråkigt, men lite beroende framkallande. Men nu är det slut på det och dags att bruka allvar i skolan!

Och inte är det nog med skolan... Jag måste träna samtidigt som jag vill spendera tid med de jag älskar. Ibland önskar jag att det fanns några timmar till på dygnet. Ibland inte, självfallet. Men jag går i skolan till 15.40, är på gymmet till 17.00-17.30 och hemma 18.00. Sen ska man hinna äta, duscha och plugga. Och prata med älskling och umgås med mamma. 22.00 är man död! Stackars de som pendlar!! :/ Fyfan!

Meeeen. På torsdag ska jag ge blanka fan i allt och njuta av den dagen ;) Tell you about it later alligator.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback