Slumber time.

Borde egentligen ligga nerbäddad i sängen för imorgon är det skola från 8.40-15.40. Men eftersom jag somnade lite grann (typ 2 timmar...) så är jag ganska pigg och allert. Sängen är min svaga punkt. Fråga min pojkvän. Tillbringar 75% av hela helgen i hans säng. Haha.

Innan ikväll satt jag och pratade med mamma. Nämnde att imorgon är sista dagen på denna månaden. Sen är det egentligen bara två jobbiga månader kvar, februari och mars. Men februari tycker jag ju iofs om. Speciellt i år! Det är ju fest den fjärde, alla hjärtans dag den fjortonde och min födelsedag den tjugoandra. Plus en veckas sportlov! Mars däremot... Okej, Sverigeresan kan bli kul. Men att sitta, imprincip bo, på en buss är verkligen inte lockande. Kommer aldrig i mitt liv glömma Hamburgsresan hem. Vill aldrig må så på en buss igen!

Tappa fokus. Vad jag ville komma till att det bara är två jobbiga, mörka, kalla månader kvar, sen är det faktiskt vår! Underbara, sköna, fantastiska vår! Häromdagen fick jag hem ett packet med världens underbaraste kofta. Åh, vad jag längtar till jag kan använda den. Den är virkad, så den är ganska hålig så tror inte det värmer så jättebra. Men tänker till våren, eller på sena sommarkvällar. Oja, det kommer användas flitigt!

Vill fäga mitt hår också. Inte ljus, men jag vill ha effekt slingor som jag hade för några år sedan. Jag ställde ju upp som hårmodell för min systers kompis och hon fixade håret skitsnyggt.



Tyvärr fick vi aldrig tagitnågon bild på håruppsättnigen hon gjorde på mig. Den var megafin, men ingen hårspray i världen kan få mitt hår att stanna där det ska. Men så här såg det ut. Hittar ingen bättre bild på den, men man ser den blonda slingan. Och det mörka håret. Så mörkt vill jag inte ha det, men defintiivt de blonda slingorna! Men det får bli när våren närmar sig.

Om jag somnar nu är det säkert snart vår!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ska bli kul att ses på lördag Sanne:D:D

2012-02-01 @ 19:04:29
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback