Lyckorus!

Fick precis ett så innerligt och härligt lyckorus inom mig! Vet inte varför... Men av någon anledning så började jag väl tänka på vad jag har att se framemot. Det närmsta är två av mina bästa vänners födelsedagsfest. Vi träffas så sällan, så när jag vet att jag snart ska få träffa de får jag lyckobubblor i magen, hihi.
Sen har jag självklart min egen födelsedag... 22 år. Gammal. Men tycker ändå det ska bli kul. Fyller år på sportlovet, har alltid gjort. Berättade för mamma hur bra hon prickade in det. Fast sen kom jag på att det var nog jag som prickade in det allra bäst, eftersom jag föddes typ 2 veckor försent. Sen att hon städade ut mig, det är en annan historia :)
Vad är det mer? Jo, Sverigeresan med klassen. Göteborg, Värnersborg och Örebro blir det i år. Puh, blir många timmar på bussen. Men jag vet att jag kommer underhållas av mina fina klasskamrater. Kan ju hoppas på allsång eller något liknande.
Sen ska jag försöka hälsa på mina kära syster och hennes familj. När jag bodde tillsammans med dem blev jag galen emellan åt, men nu saknar jag dem väldigt mycket! Skulle också vilja hälsa på min bror i hans nya lägenhet i... Hylling. "För jag vill leva, jag vill dö i Hyllinge" eller? HAHA. Dags att vigda vyerna kära bror!

Ja, det kommer massa annat kuligt också! Och jag ska träna, och sola solarie, för snart är det sommar! ;D

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback