2012.

Detta förväntar jag mig av 2012:

  • Fira 1 år tillsammans med min kärlek, 12/1 <3

  • Bjuda hem tjejerna på födelsedagsmiddag. Vårt kök är imprincip finish!
  • Utveckling i min utbildning. Vill inte stå och stampa på samma ställe mer.
  • Bli antagen till tredje årskursen!
  • Sommarjobb...


(Haha! Hade verkligen världens bästa sommarjobb 2010! Denna sax var min bästa kollega.)

  • ... Vilket kommer leda till en resan till Spanien med hjärtat. Träffa hans familj :)

  • Få beachbody!!! Hehe
  • Att min Rover inte ska kosta mig en förmögenhet i år :/ Och att bensinpriset ska gå ner. WTF!

  • Att få behålla hälsan, alla mina nära och kära och min älskling <3

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback