Prova vingarna?

O'boy! Vilket vackert väder sooolen skiiiner ida'! Hahaha :)
 
Sitter och väntar... På att Alins match ska ta slut (eh, den började för 30 min sen ^^) sen ska jag köra iväg till honom. Ville inte sitta ensam i lägenheten så stannar hos mammi tills han är hemma. Fördelen med att fortfarande bo kvar hos mamma :) Aldrig ensam! Hihi. Men så här kommer det inte vara länge till för jag och Alin har börjat söka lägenhet på allvar nu. Har redan varit på en visning och jag blev... kär! Området heter Gamlegård men kallas lilla Chicago, men jag har försäkrat mamma att jag inte ska gå ensam på kvällarna och jag ska till och med låna hem Ozzy över några dagar för att skrämma folk. Ska sätta nithalsband och munkorg på honom. No one will mess with me, i'm a bad ass! ;) Men ja... Vi har ju inte ens fått lägenheten än ^^ Men man börjar ju på förtid planera och fantisera!
 
Grrr! Don't touch my matte!!!
 
/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback