Om sanningen ska fram.

Jag kan inte tänka mig en skönare känsla än när sanningen äntligen kommer fram. När man bär på en hemlighet går man runt och grämer sig. Man kan inte sova, inte äta och man är verkligen inte sig själv. Man hugger mot andra för att skydda sig själv.

Även om sanningen kan göra ont och att det är svårt att erkänna så känner man sig säker 100 kilo lättare efteråt! Måhända att man får sig en rejäl smäll eller förlorar något kärt, det är en risk man måste ta, man kan inte leva i en lögn. Om man säger sanningen kan faktiskt alltsammans bli mycket bättre!

Det är först när sanningen är framme som allt kan bli bättre! Och respekt till de som vågar säga sanningen tillslut.

/ sanne andersson.

Ps. Mina pengar är tillbaka. Så jag mår bra igen. Jag vet att pengar betyder inget, har egentligen inget värde. Men visst underlättar det att ha en hög med pengar? :P Nej, tacka vet jag kärleken! Den är gratis och ändå så värdefull!


Kommentarer
Postat av: Ida

skönt o höra att det löste sig med pengarna Sanne!! :D snart fyller Pernilla år och då ska vi dit o fira!! du ska med va???

pussss

2011-09-13 @ 14:49:18
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback