Marry me.



Av en slump lyssnade jag på denna underbara låt samtidigt som jag tittade på några bröllopsbilder. Och jag, som alltid tyckt bröllop är... vet inte hur jag ska sätta det i ord, men... onödigt, fick en otrolig lust att gå runt i en affär och titta på bröllopsklänningar och planera. Jag drömde mig bort en aning... jag är ju ändå tjej!

Men jag vet fortfarande inte om jag är för eller emot bröllop. Förstår inte riktigt meningen. Att man gifter sig betyder ju inte att man kommer spendera resten av livet med varandra. Inte idag iaf. Tänk de som har gift sig tre gånger och skillt sig tre gånger! Hur kan man tro på evig kärlek då? Nej, om jag ska gifta mig ska det vara till döden skiljer oss åt! Det är väl ändå bröllopets betydelse? Eller är jag ute på hal is?

Jag erkänner att jag hade tappat tron på evig kärlek, men nu måste jag medge att det faktiskt finns sådant. Inte bara i sagor utan i verkligheten och jag hoppas att jag får uppleva det! När allt kommer omkring vill jag nog gifta mig :) Ett litet liiiiitet sagobröllop. Som sagt, jag är ju ändå tjej! Haha!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback