1000 ursäkter!

Jag vill be om ursäkt för mitt senaste inlägg! Verkligen! Jag skrev i hettans stund och insåg inte att det faktiskt skulle såra någon. Som jag har sagt till personen ifråga var det klumpigt uttryckt av mig och absolut inte så jag menade! Det är inte personerna som är tråkiga utan sitiutionen. Anledningen till inlägget var faktiskt inte saken att folket inte ville/kunde(!) hänga med på saker, utan snarare att vissa av oss kände sig utanför när bara somliga blir inbjudna till olika evenemang. Tror jag brydde mig mer om det än jag trodde och istället för att vara rak på sak så blandande jag in annat som inte hade med saken att göra. Och jag förstår även nu, efter mer och lite försiktigare eftertänksamhet att man kanske inte kan bjuda hem alla i klassen. Självklart känner man sig inte särkskillt omtyckt men jag hoppas att så var inte fallet!

Jag älskar min klass och jag har aldrig skrattat så mycket med någon annan klass som med alla våra galna, härliga klasskamrater! Trots att det har blivit indelningar i klassen så har vi faktiskt en helt awesome stund när vi alla umgås.

Men som sagt; jag vill be alla tusen gånger om ursäkt för de som kände sig träffade. Jag har lärt mig min läxa, konfrontera direkt eller håll käften :) Att skriva i hettans stund är till slut något man kommer ångra och är faktiskt något man inte helhjärtat kan stå för.

All kärlek till min fina klass <3

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med - det är busenkelt! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

2011-09-24 @ 22:10:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback