Biff à la Lindström.

Idag bjuder mamma på en av alla mina favoriträtter. Biff à la Linsdström! Mjams! Självklart med persiljesmör och stekt potatis. Jag dreglar!

Och i morgon (detta är en hemlighet, så kan du inte hålla tyst om hemligheter så sluta läs! ;)) ska jag, Jasse och Malin kidnappa mamma till Ullared! Vi ska tvinga henne köpa en massa kläder och skor. Mamma fyller ju 50 den 11 november (11-11-11, awesome va?) så vi ska slå till big time! Har massa planerat, inte bara shopping. Vi snackar extreme makeover! Haha, nej kanske inte extreme, men en liten förändring kommer vi nog se :)Åh! Kommer blir så grymt kul!

Nej snart ska jag ner och njuta av denna smarriga rätt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback