Fuck this.

Fan ta allt. Fan ta alla. Inget går som jag vill. Alla är arga på mig känns det som. Ingen pratar med mig. Allt är emot mig. Jag gör inget rätt.

Det enda jag kan göra är att gå, springa och simma. Då slipper jag tänka på allt. Jag måste fokusera på just det. Med hög musik i öronen, så jag inte hör vad jag tänker. På två dagar har jag sprungit/gått ca 2 mil. Jag har en blåsa på foten som bevis. Och jag ska fortsätta gå, för det är det enda jag gör rätt just nu. Och då behöver jag ingen. Och ingen kan hitta mig.

Jag måste bort härifrån. Jag behöver förorenad luft. Jag behöver mina fina vänner. Men tills jag träffar dem, så ska jag fortsätta gå. Och gå, och gå, och gå.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback