Halmstad.

Har inte haft ork att föra över bilderna från Halmstad till datorn, så det får bli ett bildlöstsinlägg om Halmstad.

Hanna, Maja, Cicci, Ann och jag. Blev en riktig tjejkväll men mat, mat, mat. Först åt vi Anns maträtt, en blandning med vitkål, morätter, köttbullar... ja, en ren blandning så blev supergott. Efter det åt vi mango och vindruvor. Sen blev det Ciccis och min misslyckade kladdkaka. Den var inte det minsta kladdig. Men den gick ner ändå. Blev ju en chokladkaka istället. Vi var ju inte nöjda där utan fortsatte med chips också. Mätt och belåtna bäddade vi ner oss och skulle titta på film. Men jag somnade redan efter 10 minuter.

På morgonen åt vi en god frukost och sen satte vi oss i vardagsrummet och snackade om allt och lite till. Så sjuk länge sen jag träffade tjejerna, så vi hade en del att snacka om. Speciellt Cicci och jag. Pratade gamla minnen från skolan, från fester m.m. Hoppas vi träffas snart igen :)

Jaha, det var min helg i Halmstad :) Hände en annan rolig/konstig grej i Helsingborg. Men det tar jag nån annan gång.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback