Bättre och bättre dag för dag.

Igår hade jag en riktig skitdag! Inget gick som jag ville. Behöver inte berätta allt. Men. Mina muffins. Som skulle bli perfekta. De blev värre än pannkaka! Skulle göra så avancerade muffins med citronfyllning. Men först och främst stelnade inte fyllningen tillräckligt. Sen fyllde jag formarna på tok för mycket så väl inne i ugnen rann de bara över. Och skitsur blev jag på mamma för hon inte fattade en grej och hon var sur tillbaka, vilket gjorde att jag blev ännu mer sur. Det hela slutade med att jag slängde muffisen. Även om de blev goda stod jag inte ut med att titta på dem.

Meeen. Jag fick hem en supersöt klänning och ett par vita Converse! Så får trösta mig i det. Och idag har jag haft en mycket bättre dag. Skolan var tråkig, men jag överlevde. Tur man har bra lärare och underbara klassisar! :)


Och så en bild som har absolut inget med inlägget att göra, men älskar den! Min fina P <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback