Terrible update.

Inte för jag inte har haft nått att skriva om. Bara det jobbar jag inte så är jag hos älsk, och där finns det inte internet längre, och är jag väl hemma så pallar jag inte. Men tänkte att nu får jag ta mig tiden till ett litet inlägg :)

Det har varit K-stad dagarna. Inte jättekul faktiskt. Bara på tivolit :D Alin kände killarna som hade en karusell (Malin, din och min favorit if you know which I mean ;)). Sen var det Hästveda markad och den var ungefär som Åbymarknaden fast större.


Nån dag tittade jag på när älsk spelade fotboll. Jag hade ungefär 2 miljoner myggbett efter den kvällen, HAHA.

Nån dag var jag hemma och då fotade jag hundarna. Denna bliden blev bäst. Och det är inte som Sixten försöker bitas utan han bara skrattar :D Sötaste Totteplutt!

Söta Andreea, som fyller 8 år idag! Grattis till henne! :)

Av henne fck jag blommor, naaaw :)

Här är jag när jag är hos älsk ^^

Lämna ut mobilen till Andreea och blev fotooffer.

Bebis och Shiva får avsluta inlägget.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback