Ullared.

Igår var jag på Ullared med Malin och Jasmine. Dagen började ju bra med att jag försov mig. Jag hade glömt ställa klockan (läs; förväntade mig att mamma skulle väcka mig klockan 6). Bra jobbat Sanne! Men det löste sig. Kom bara 5 minuter senare eftersom det inte är så mycket trafik ute vid den tiden. Fick se världens finaste soluppgång. Träden blev alldeles röda!

10 var ju framme i Ullared. 5 körde vi där ifrån... Min syster är minst sagt galen! Fick sinne på henne nere i hästavdelningen. Hon var där säkert 45 minuter för att sen i kassan ta bort allt... Drygt. När klockan började närma sig 4 fick jag inprincip dra henne för att komma där ifrån. Jasmine var också måttligt trött, med smutsiga strumpor och en sprucken läpp. Så går det när man springer rundor.

Fick med mig ganska mycket hem. Nagellack, smycken, en väska... Och en mysig flanellskjorta som egentligen är alldeles förstor. Men det gör ju inget, gör den bara mycket mysigare.

Väl hemma beställde vi pizza från mitt favoritställe och mös framför tvn. Tyvärr så tryckte jag i mig för mycket pizza och blev sjuk. Fick ont i magen och mitt hjärta började slå jättehårt. Jag tål inte skräpmat längre, och inte jalapeños heller :/ Min mun höll på att brinna. Så blir det när man slutar äta. Kan ju säga att jag inte lär äta pizza på ett tag ;P

Nu är jag hemma iaf, och nästan allt är på sin nyfunna plats. Nu väntar härliga läxor på mig. Och snart är lovet slut :/ Alldeles för kort...

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback