Tvåtvådagen.

När jag var liten och folk frågade mig när jag fyllde år, svarade jag stolt; På tvåtvådagen! När man är 3-4 år är det inte så lätt att säga tjugoandra. Det enda jag visste var att det fanns två tvåor, där av tvåtvådagen.

Detta påminde min kära bror mig om idag. Tänk att han kom ihåg! Själv hade jag glömt det. Inte glömt, men det satt långt, långt bak i huvudet. Finns mycket där bak, jag måste bara bli påmind.

Iaf, så är det tvåtvådagen idag. Ett år äldre säger folk. Jag menar att jag faktiskt bara är en dag äldre, en timme äldre eller rent av en minut äldre. Faktiskt. Jag är ju bara 21 på pappret. I verkligheten är jag ju egentligen bara 16. True story. Man är inte äldre än vad man gör sig! Det är vad folk säger iaf.

Ska inte tråka ut er med detaljer hur jag spenderat min dag. Förutom att jag varit hos Johan, för han fyller också år idag. Så grattis till oss! Detta får räcka som ett födelsedagsinlägg.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

när jag läste att Robban hade skrivit "grattis på tvåtvå dagen" trodde jag han trodde du fyllde 22 hahaha..:P

2011-02-23 @ 13:00:19
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback