Biopass.

Neeej. Det där blev fel. Bio och pass ska det va!

Jo men så atte. Idag har jag varit på bio. Men hela skolan. Filmen var ju inte så jättebra precis, men jag satt ändå och mös. Kristianstad måste ha de skönaste stolarna ever! Seriöst! De är inte som vanliga, utan är en som en tvåsittssoffa. Grymt skön. Fast det var nog ändå det enda positiva. Men jag ska inte klaga, det var mysigt som sagt.

Efter bion stack jag, Marielle och Nathalie till polisstationen för att fixa pass till mig och Marielle. Nathalie var med som ett stöd ^^ Haha. Nu är iaf passet fixat och Hamburg börjar närma sig. Vad blir det? En och en halv månad dit? Typ. Läääängtar!

Herregud vad mycket jag har att se framemot! Så svårt att leva i nuet. Mina tankar är spridda någonstans över Stockholm, Hamburg och annat. Men just nu ska jag fokusera på denna lördag då mina finaste, raraste, sötaste, undebaraste flickor kommer hem till mig. Jag ska bjuda på en fin middag (vi får se hur fin) och god dricka (det kan jag väl inte faila med?). Så nu ska jag gå ner och skriva en inköpslista!

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: Ida

ska bli jättekul! :)

2011-02-16 @ 22:28:09
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det kommer bli super, bara vi är tillsammans! <3

2011-02-17 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback