Tillbaka till skolbänken.

En hel sommar (kan man kalla det för sommar?!) har gått och det är dags att sätta sig vid skolbänken för ännu ett spännande år i min utbildning. Orolig är jag inte. Bara smått nervös för det känns som jag har tappat mycket. Har repeterat väldigt dåligt i sommar. Hade ju planerat att titta mycket på teckenspråk och lära mig nya tecken osv osv osv. Ja. vad hade jag förväntat mig? ^^ Jag visste att det skulle bli som det blev. Jobbet tog mycket tid och ork och den stunden jag var ledig ville jag vara med älskling. Att sista och plugga är ju inget man vill göra på sommaren. Men tror ändå att efter någr dagar i skolan kommer allt komma tillbaka in i huvudet. I sure hope so anyway.

Trots jobb så kan jag ändå summera denna sommar som en ganska hyfsad sommar. Inte vädret. Men det har för det mesta alltid funnits något att göra. K-dagarna, Hbg-festivalen, Hästvedamarknaden. Inte träffats bästisarna så mycket som jag velat. Men två i Indien, två som jobbar. Tider och placering krockar lite. Äsch. Vi får hoppas på en fin höst tillsammans. Känns som en tjejkväll hade suttit fint! :)

Nej nu ska jag faktiskt plugga lite ^^

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback