Surpuppa!

Okej klockan närmar sig halv 2. Pojkvännen sover och jag sitter här och surar. Anledning? Jo, jag har inte fått igenom någon vilja på hela dagen! Vi var i stan och bestämde oss för att laga mat hemma. Alin envisades med att att ha vit sås. Och jag menade att det för det mesta bara passar till fisk. Men jag gav upp, så vi fixade allt vi behövde. Jag hittade till och med kött som man kan ha till vit sås (som får bli vitlökssås, annars går jag inte med på det). Så vi kör hem och allt är frid och fröjd (förutom att jag kört sönder avgasröret, fuck!) Vid 5 börjar det kurra i Alins mage och han frågar om JAG ska laga mat. Nej sa jag idag är det din tur! Faktiskt! Baara jag som har lagat mat hitentills! Så jag vägrade helt enkelt. Så det slutade med att vi inte fick någon mat. Han värmde typ Billys pizza elller något och jag tog en macka bara.

Nu sitter jag och funderar ut ljuva hämnder. Typ stoppa hans han i vatten, eller sätta på det värsta han vet; hårdrocksmusik. Haha. Okej, första alternativet är inget bra. Jag vill faktiskt ligga i den sängen. Och andra alternativet är jag rädd att störa hans bror, han kanske sover ^^ Så nu lutar det mer om att bara väcka honom. Problemet är att jag vet hur jävla sur han kommer bli och stämningen kommer bara bli jobbig sen. Så istället ska jag stanna kvar i sängen eftersom jag är ledig och han ska till skolan. Ja. Jag får nöja mig med det lilla antar jag. Men nu får jag fan ta mig lägga mig. Kanske lite klumpigt, och jag kanske bara råkar få en host attack mitt i det hela ;)

Men ett snabbt avslut. Till alla män, det är nya tider! Lär er laga mat, riktig mat! Inte något jävla pulvermos och mamma scansköttbullar eller dylikt, utan husmanskost. Annars kanske det tar hus i helvete! ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback