Fit for fight.

Gårdagen dödade mig. Det var länge sen jag gjorde så mycket på en dag! Vi snackar skola 8.40-15.10, vi var så döda att Ivan släppe hem oss en halvtimme innan vi faktiskt slutade. Skolan bestod av filmning och diskussion efter diskussion... Och avläsning i massor! Så skoldagen var minst sagt jobbig. Efter det tvingade jag mig ändå ner i stan efter en bok på biblioteket och sedan ett intensivt träningspass på ca en timme. Har verkligen börjat komma in i träningen nu. Jag är fortfarande seg som en fluga i 40 graders värme men hoppas på bättring inom kort! Tror jag ska klämma in ett träningspass imorgon också innan älskling slutar. Ja, som det inte räckte för den dagen så tyckte mamma vi skulle ut och plocka björnbär. Och jag är ju inte sist med att hänga på! Otroligt plågsamt att plocka de satans bären pga alla taggar, men ändå så värt det! Sockersöta. Efter det var jag tvungen till en ordentlig dusch men så varmt vatten det bara gick.

Denna dagen har bestått av skola mellan 8.40-11.40, så där lite lagom ^^ Men bara för vår nya svenskalärare vabbar (i vanliga fall kommer vi sluta 15.40...). Efter det var det bara att ta ut Ozzyboy för sin runda. Har sagt att han ska få en ordentligt runda en gång i veckan nu. Det behöver vi båda två faktiskt. Sen har jag börjat läsa min bok, Anne Franks dagbok. Änsålänge otroligt tråkig men hoppas det lever upp till mina förväntningar sen. Har även börjat med en avläsningsövning. Så jag antar man kan säga att skolan har börjat, big time!

Tnx for me!

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback