Sambo.

Så då har man gått och blivit sambo :) HAHA. Nej inte riktigt. Men Alin och jag har fått låna en lägenhet över helgen, så vi kommer ha en väldigt mysg helg. Igår tittade vi på film och käka pizza och idag ska vi väl titta på någon brasa någonstans. Antagligen i Tivoliparken. Om vi inte har någon bättre idé.

Men just nu är jag hemma. Ska plugga till min redovisning som jag ska hålla i Lund, om domkyrkan. Sen kanske jag orkar springa en runda innan jag hoppar in i duschen. Efter det ska jag packa lite saker som jag kan tänkas behöva. Jaha. Så ser min valborg ut, utan mina finaste flickor. Men de ser jag snart som tur är! <3

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg =)

2011-04-30 @ 12:00:00
URL: http://emmsisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback