Run away bride.

Idag när jag körde till skolan såg jag först en bil med ett släpp, med möbler på. Sen såg jag ännu en bil med ett släpp, med flyttlådor i. Då fick jag ett väldigt sug på att flytta. Inte för att jag inte trivs hemma, jag har det bra här. Men jag antar att när man har flyttat mer än 15 gånger så vänjer man väl sig vid att inte vara kvar på samma plats. Och tillskillnad från många andra så älskar jag att packa ner och packa upp mina saker. Jag har gjort det miljontals gånger. Ibland har jag grävt fram en låda med saker i. Packat upp det för att sen packa ner allt igen. Bara för att se vad som finns i. Även om jag vet exakt vad som finns i.

Men tänk er. En liten lägenhet. Som jag kan inreda precis som jag vill. Och jag kan bjuda in mina favorit människor och ha mysiga hemmakvällar. Tänk så underbart!

Men tyvärr finns det ingen möjlighet för mig att flytta. Fattig student som jag är väljer bilen framför en lägenhet. Faktiskt är bilen som mitt andra hem, speciellt på sistonde, haha. Nästan hela påsklovet spenderades i bilen så den ser ut som fan nu :) Både utvändigt och invändigt. Får ta och städa den i helgen. Och visst fan! Var med om min första viltolycka häromkvällen :/ Körde på Bambi! Fick ringa polis, och sen ringde en jägare mig. Så har ingen aning om rådjuret överlevde eller blev allt för skadat. Nästan ingen hände med bilen iaf. Paja grillen lite, men ska se om jag kan skaffa fram en ny. Mamma sa att det fanns en i K-stad så får ringa dit och fråga. Ser lite skamligt ut när grillen är pajad :P

Uah.. helt slut idag. Imorgon kanske jag orkar berätta varför ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback