Qpoolen.

Härligt väder eller hur? :) Igår spenderade jag och Alin hela dagen ute i solen, och idag ska vi spendera några timmar i simhallen i Hässleholm. Ska bli så, så skönt. Hela min kropp är stel så jag behöver simma, inte springa. Jag är fortfarande inte 100% frisk, men det FA:ar jag i. Kan inte sitta hemma på ett lov bara för jag är lite småförkyld! Så det så.

Imorgon planerar jag en mysig dag med mamma. Gå i stan, ta en fika, kanske lite shopping. Vädret ska ju inte bli jättefint, men som man brukar säga: det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Så det blir till att ta på sig en tjockare jacka helt enkelt. Efter kanske vi kör till gammelfarfars och gammelfarmors grav, sätter lite blommor. Och kanske, bara kanske av slutar dagen i godishuset ^^ Det brukar sluta så när mamma och jag åker in till stan. Hon vill alltid ha godis.

Fler planer? Jojo, det finns. Men jag har ingen aning om vad faktiskt så det får jag vänta med att säga, hahaha.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback