Mamma <3

Vilken härlig dag mamma och jag har haft idag! Det enda som saknades var ju den där stora gula saken på himlen, men annars hade varit en fantastisk dag. Vi började med att köra till Willis för att panta flaskor för över 300 spänn (haha) och sen körde vi ut till stan. Skulle leta efter bikinis men vi gick bet. Hitta ingen som var fin nog. Istället satte vi oss på mitt favorit café där det godaste kaffet finns. Tyvärr vågar jag fortfarande inte dricka kaffe så jag tog varmchoklad. Och lite kladdkaka på det, sen var jag proppmätt. Orkade inte ens dricka upp halva chokladen. Efter stan åkte vi till gammelfarfars/farmors grav och satte lite påskliljor. Blev finfint. Ja. Sen va dagen slut. Neeeeej! Vi köpte godis. Mycket godis... Mamma får aldrig mer följa med till Godishuset. Så mycket köpte vi... Ska iiiinte säga hur mycket vi köpte för.

Det var en fin dag. Mycket, mycket fin dag <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback